Case Memoria: Kuolema digiajalla
Memoria digitalisoi onnistuneesti hautauspalvelun. Mutta miten markkinoida palvelua, jota kukaan ei halua ostaa, vaikka kaikkien on joskus pakko?
Memoria digitalisoi onnistuneesti hautauspalvelun. Mutta miten markkinoida palvelua, jota kukaan ei halua ostaa, vaikka kaikkien on joskus pakko?
Saatchi & Saatchi Ukrainan "Carol for Charity" voitti Grand Prix'n. TBWA\Helsingin "Keys for Peace" palkittiin hopealla ja kolmella pronssilla.
Vuoden 2023 Nordic YouTube Works Awards -kisassa Unisport nappasi mm. kisan Grand Prix Award -palkinnon.
Suomen lupaavimmat nuoret markkinoinnin ja viestinnän osaajat on palkittu 30-vuotiaille ja sitä nuoremmille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatussa Young Lions Finland -suunnittelukilpailussa.
Grafian Vuoden Huiput 2022 -kilpailun palkinnot jaettiin 20.4.2023 gaalassa. Kilpailun Grand Prix’n voitti Staartin Porin kaupungille suunnittelema "Porisuhde".
Keskuskauppakamarin Vuoden brändi -palkinnon sai Genelec Oy, joka on vuonna 1978 perustettu kaiutinjärjestelmiä valmistava perheyritys. Genelec palkittiin Keskuskauppakamarin Suuri brändipäivä -tilaisuudessa.
Pohjoismaisen YouTube Works Awardsin finalistien joukossa on Suomesta Nord DDB:n ja McDonald’sin "Yhdemmäisyys kuuluu kaikille" -kampanja.
Esittelyssä kolme Effie Awards Finlandissa palkittua kampanjaa: Wörks & K-Market | Reaktor Creative & Oda | Avidly & Saka Finland.
Grand Prix -palkinnon voitti Helsingin Ensikoti ry:n Suojelija. Mainoksen suunnitteli mainostoimisto Flock ja tuotti Mjölk.