Suomalaiset loistivat ICCO Global Awards -kilpailussa
Suomen viestintäalan kärkinimet Kurio ja Netprofile olivat shortilla yhteensä yhdeksässä kategoriassa ja Kurio voitti näistä neljä kategoriaa.
Suomen viestintäalan kärkinimet Kurio ja Netprofile olivat shortilla yhteensä yhdeksässä kategoriassa ja Kurio voitti näistä neljä kategoriaa.
20/20 Helsinki voitti hopeaa ja pronssia kansainvälisessä Lovie Awards -kilpailussa. ADCE Awardsin finaalissa on useita töitä Suomesta.
Viestintätoimisto Drumin Vantaan ja Keravan hyvinvointialueelle toteuttama työ HYVANTEKIJÄT valittiin vuoden viestintätyöksi. Vuoden vaikuttamiskampanjaksi valittiin TBWA\Helsinki Oy:n Martti Ahtisaari Peace Foundationille toteuttama työ CMI – Avaimet rauhaan.
Kurio on finalistina kuudessa eri sarjassa ICCO Global Awards -kilpailussa. Netprofile on shortlistattu kilpailun kolmessa eri sarjassa.
Maanantaina 23.10. tehtiin suomalaista Cannes Lions -historiaa. Marketing Finlandin järjestämässä tilaisuudessa jaettiin ensimmäistä kertaa leijonat kesän suomalaisille Cannes Festivals of Creativity -voittajille.
Kouvolan Lakritsi on esimerkki siitä, kuinka intohimo ja rohkeus olla erilainen ovat vieneet brändin parissakymmenessä vuodessa Suomen parhaasta maailman parhaaksi. ”Vain erottautumalla voi menestyä”, sanoo intohimoisesti lakritsiin suhtautuva toimitusjohtaja Timo Nisula.
Metacorelle tehty mobiilipeli Merge Mansionin brändiaktivaatio on shortlistalla Clio Entertainment Awardseissa.
Bronze Drum tuli sarjassa Sustainable Business Solutions.
Tommi Laihon kirjaa markkinoivan filmin toteutti Directors Guild. Palkinnon kävivät noutamassa ohjaaja Pete Riski ja tuottaja Juha-Matti Nieminen.