Brändin takana: Lumene
Suomen rakastetuin kosmetiikkamerkki täyttää tänä vuonna 50 vuotta.
Suomen rakastetuin kosmetiikkamerkki täyttää tänä vuonna 50 vuotta.
Vincit on valittu kolmesti parhaaksi työpaikaksi Suomessa ja kerran myös Euroopassa.
Lumo on asumisen kolmas vaihtoehto. Se ei ole omistusasumista, mutta verkkokaupan, asumisen palveluiden ja helppouden myötä se ei ole myöskään perinteistä vuokra-asumista.
Kun suunnittelutoimisto RD Velho ja ohjelmistotalo Space Systems Finland viime vuonna fuusioituivat, syntyi suunnittelutalo Huld.
Kolme toimistoa kertoo ketteristä kampanjoistaan koronakriisin aikana.
Esportsiin keskittyneet mediat ovat nuoria eikä lajitoiminta ole järjestäytynyttä. Koko laji on mainostajalle kuin kyntämätön suo.
Suomalaiset valitsivat Valion Suomen vastuullisimmaksi brändiksi seitsemättä kertaa peräkkäin.
Global Marketer of the Year…
Miten tehdään hajuttomasta, mauttomasta ja abstraktista sähköstä houkutteleva ja erottuva brändi? Haastajabrändien rakentajat kertovat.