AdProfit 2019: Sweet Suite by Valio Jäätelöfabriikki
Valio Jäätelöfabiikin Sweet Suite -kampanja loi kokonaisvaltaisen elämyksen somevaikuttajille.
Valio Jäätelöfabiikin Sweet Suite -kampanja loi kokonaisvaltaisen elämyksen somevaikuttajille.
Marketin valikoimaan verrattuna tuplahintainen uutuustuote saavutti vaikeasti tavoitettavan yleisön tarttumalla Curly Girl -ilmiöön.
Kampanjan viesti oli, että maailman suurin materiaalinkäsittelykone, Mantsinen 300 on myös maailman tarkin kokoonsa nähden.
Vuoden 2019 Keltanokka-kampanjassa keskityttiin paitsi liikenteessä opettelevien koululaisten esiintuontiin myös Ifin omistajuuden vahvistamiseen.
Kampanjalla haluttiin vankistaa kuvaa Haaga-Heliasta korkeakouluna, joka tarjoaa parhaat eväät tulevaisuuteen.
Esittelyssä Fazer Makeisten ASMR-videotrendiä onnistuneesti hyödyntänyt Tutti Frutti -makeisen kampanja.
McDonald’sin yksi tärkeimmistä segmenteistä on elämyshakuiset kulinaristit, joiden houkuttelemiseksi laatu- ja makuattribuuteista viestiminen on tärkeää.
AdProfit 2019 -voittajakampanja aloittaa kilpailuun osallistuneiden kampanjoiden esittelyn.
Klassikkopizzat näkyvät nyt TikTokissa, jossa suositut vaikuttajat haastavat seuraajiaan osallistumaan kesän pizzahaasteeseen.