Suomeen 24 shortlistausta Eurobest 2020-kisassa
Eurobest julkaisi tänään 377 shortlistalle päässyttä kilpailutyötä.
Eurobest julkaisi tänään 377 shortlistalle päässyttä kilpailutyötä.
Fortum Vipu -nimellä lanseerattu kahva auttaa ihmisiä asioimaan kaupassa turvallisemmin.
Hankkeen tavoitteena on varmistaa, että luotettava ja ajankohtainen koronatieto tavoittaa suomalaiset kaikissa kanavissa.
Iisalmelaisen kaiutinvalmistaja Genelecin uusi audiobrändi lanseerattiin viime keväänä.
BDO on piristävä poikkeus koronakriisin runtelemilla markkinoilla.
Kampanjan tavoitteena oli luoda Lumo-brändille voimakasta erottautumista muusta vuokramarkkinasta.
LIONS Live järjestetään 19.-23. lokakuuta. Kaikille avoimen ja maksuttoman tapahtuman ohjelma on julkistettu.
Kampanjan päätavoitteena oli tuotteen saaminen Alkon vakituiseen valikoimaan ja myymälöiden hyllyille.
Itsemurhien ehkäisypäivänä lanseerattu #mitäkuuluu on kampanja puhumisen ja aidon ja välittävän kohtaamisen puolesta.