3 x case: Lasten ja nuorten hyväksi
Kolme toimistoa kertoo ketteristä kampanjoistaan koronakriisin aikana.
Kolme toimistoa kertoo ketteristä kampanjoistaan koronakriisin aikana.
Kuluttajat halusivat brändien vaikuttavan maailman menoon. Huutoon on vastattu.
S-ryhmä lanseerasi muotibrändi Antti Tapanin kevättalvella 2020 keskelle juuri puhjennutta pandemiaa. Matkasta jäi käteen monta oppia.
Tuomaristo piti Antti Tapani -kampanjaa yksiselitteisesti tämän vuoden ykkösenä.
Menestyneimpien brändien DNA:sta se poikkeuksetta löytyy. Miten kirkastaa merkitys myös omassa liiketoiminnassa?
Kolme toimistoa kertoo ketteristä kampanjoistaan koronakriisin aikana.
TBWA\Helsinki listattiin Special Awards -kategoriassa parhaiden maatoimistojen joukkoon.
Parhaiten menestyi Prisman Telcollection voittaen kultaa, hopeaa ja pronssia eri sarjoissa.
Oululainen Acon myy trampoliineja kilpailijoihin nähden jopa kolminkertaiseen hintaan ja firma sen kuin vain kasvaa.