Eurobest: Kaksi kultaa TBWA\Helsingin ja Helsingin Sanomien Ilmastofontti-kampanjalle

Kahdessa eri sarjassa kultaa saaneen Ilmastofontti-kampanjan lisäksi palkittiin Rent a Finn -kampanja, jonka toteuttivat SEK ja Visit Finland.

TBWA\Helsingin ja Helsingin Sanomien toteuttama Ilmastofontti-kampanja voitti kultaa sarjoissa Design ja Industry Craft. Kampanjassa luotiin fontti, joka auttaa ihmisiä ymmärtämään ilmastonmuutoksen vaikutukset.

Onnittelut voittajille! Eurobest 2021 Grand Prix -palkinnot ja Young Creatives palkinnot julkistetaan 15.12.

SARJAT:   Design | Industry Craft
THE CLIMATE CRISIS FONT
HELSINGIN SANOMAT & TBWA\HELSINKI

SARJA: Creative Effectiveness
RENT A FINN
VISIT FINLAND & SEK | PART OF GREY Helsinki

Lähde: Eurobest

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

15 − six =