Kahdessa eri sarjassa kultaa saaneen Ilmastofontti-kampanjan lisäksi palkittiin Rent a Finn -kampanja, jonka toteuttivat SEK ja Visit Finland.
TBWA\Helsingin ja Helsingin Sanomien toteuttama Ilmastofontti-kampanja voitti kultaa sarjoissa Design ja Industry Craft. Kampanjassa luotiin fontti, joka auttaa ihmisiä ymmärtämään ilmastonmuutoksen vaikutukset.
Onnittelut voittajille! Eurobest 2021 Grand Prix -palkinnot ja Young Creatives palkinnot julkistetaan 15.12.
SARJAT: Design | Industry Craft
THE CLIMATE CRISIS FONT
HELSINGIN SANOMAT & TBWA\HELSINKI
SARJA: Creative Effectiveness
RENT A FINN
VISIT FINLAND & SEK | PART OF GREY Helsinki
Lähde: Eurobest
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.