Cannes Lions Awards Finland: Leijonat jaettiin voittajille

Cannes Lions

Suomeen tulleita palkintoleijonia juhlistettiin ensimmäistä kertaa Cannes Lions Awards Finland -tilaisuudessa.

Maanantaina 23.10. tehtiin suomalaista Cannes Lions -historiaa. Marketing Finlandin järjestämässä tilaisuudessa jaettiin ensimmäistä kertaa leijonat kesän suomalaisille Cannes Festivals of Creativity -voittajille A-lehtien kodikkaissa tiloissa.

Puheenvuoroissa kerrattiin kesän Cannesin trendit, kuultiin voittajakampanjoiden taustoista ja näkemyksiä Cannes-menestyksen merkityksestä sekä tietysti nostettiin voitonmaljat. Ja päätettiin, että tästä perinteestä pidetään kiinni!

Tutustu voitokkaisiin kampanjoihin

Vielä kerran onnittelut kuvien onnellisille voittajille.

Cannes Lions

Hopeaa ja kaksi pronssia: NORD DDB HEL, Food Folk Suomi Oy (McDonald’s Suomi), OMD Finland

Pronssia: Erma&Reinikainen, Musti ja Mirri Oy, Cocoa, Interactive Inuits, Sensing, United Imaginations FI, San Francisco Agency, Wavemaker Finland, Clear Channel Finland ja JCDecaux Finland Oy.

Kuvat: Ville-Veikko Niemelä

 

 

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

five − two =