MRKTNG-media tavoittaa tehokkaasti markkinoinnin ja viestinnän päättäjät, tekijät ja vaikuttajat. Lehti käsittelee kiinnostavia ilmiöitä, trendejä, menestystarinoita, kasvun kiihdyttäjiä, edelläkävijöitä, muutoksen johtamista ja ammattilaisia niiden takana.
Jakelu
- MRKTNG Media tavoittaa yli 40 000 alan päättäjää ja vaikuttajaa
- Verkkosivusto ja somekanavat n. 28 000
- Printtilehden jakelu joulukuussa n. 5 000
- Näköislehden jakelu joulukuussa n. 30 000
- Tammi-helmikuussa 2025 julkaistava näköislehti jaellaan myös Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n ja Suomen Markkinointiliitto MARKin jäsenistölle
Kohderyhmät
- Markkinoinnin ja viestinnän päättäjät ja asiantuntijat jäsenyrityksissämme (johtajat, päälliköt, suunnittelijat)
- Yritysjohto
- Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu- ja tuotantotoimistot, vaikuttajaverkostot
- Markkinoinnin ja viestinnän oppilaitoksissa opettajat ja oppilaat
ISSN 2736-9188 (verkkojulkaisu)