Young Lions Finland: tuomaristojen kokoonpanot

Cannes Young Lions

Young Lions Finlandin tuomaristojen kotimaiset ja kansainväliset huiput valitsevat kesäkuussa Cannesiin pääsevät voittajat.

Young Lions Finland on tarkoitettu 30-vuotiaille tai nuoremmille, vakituisessa työssä tai freelancerina toimiville markkinoinnin tai viestinnän nuorille kyvyille. Kilpailussa on seitsemän sarjaa: Design, Digital, Film, Marketers, Media, PR ja Print. (Kuvassa viime vuoden Cannes Young Lions voittajat Hollannista).

Pyynnöstä ennakkoilmoittautumiseen on annettu lisäaikaa:

Kilpailun ennakkoilmoittautuminen päättyy 15.3. klo 13.

Ennakkoilmoittautuminen oikeuttaa osallistumaan perjantaina 17. maaliskuuta klo 16–20 järjestettävään briefing-tilaisuuteen. Ennakkoilmoittautuminen ei ole sitova. Briefing-tilaisuuden jälkeen voitte tehdä lopullisen päätöksen siitä, mihin kategorioihin joukkueenne osallistuu. Valinnat vahvistetaan kilpailufoorumilla, joka avautuu osallistujille perjantaina 17.3. heti briefing-tilaisuuden jälkeen.

Lue lisää osallistumisesta

Young Lions Finland 2023 tuomaristot

Design-kategoria:
Hugo d’Alte d’Alte, Nordic Design Director, Accenture Song
Ilkay Gurpinar, Chief Creative Officer, TBWA\Istanbul
Laura Helminen, Art Director & Graphic Designer, Bou
Minna Hiltunen, Innovation Design Manager, Fiskars Group
Jarno Luotonen Executive Creative Director, SEK

Digital-kategoria:
Eric Groza, Executive Creative Director
Katariina Harteela, Executive Creative Director, Reaktor Creative
Peter Khoury, Chief Creative Officer, TBWA\ Hunt Lascaris
Clara Prior-Knock, Creative Director, Uncle Grey
Eka Ruola, Chief Creative Officer, Nitro Group Oy

Film-kategoria:
Kimi Issakainen, Creative Director, SEK
Juha-Matti Nieminen, Executive Producer / CEO, Directors Guild
Laura Paikkari, Executive Creative Director, TBWA\Helsinki
Hanna Tuovio, Executive Producer, Partner, Grillifilms Helsinki, Finland
Manuel Wenzel, Chief Creative Officer, TBWA\Zürich

Marketers-kategoria:
Rohit Dogra, Vice President Marketing, Fazer Confectionery, Fazer
Reija Laaksonen, Board member
Sanna Marttinen, Business Director, Dagmar
Jukka Niittymaa, Sales Director, Sherpa
Mats Nyström, Marketing Director, McDonald’s Finland

Media-kategoria:
Jani Halme, Creative Director, journalist, ToinenPHD
Joonas Imeläinen, Head of TotalTV & Video, Sanoma Media Finland
Katri Laitinen, COO, IPG Mediabrands Oy / Initiative
Veli-Pekka Ojamaa, Strategy Director, dentsu Finland
Lauri Toivonen, SVP Marketing, SOK

Print-kategoria:
Darren Borrino, Creative director & partner, RUNT
Pia Grekula, Senior Art Director, Bob the Robot / NoA
Andreas Hoff, Creative Director, Uncle Grey
Mikael Nemeschansky, Creative Director & Strategist
Matti Pentikäinen, Executive Creative Director, SEK
Erno Reinikainen, Co-founder, Creative, Erma&Reinikainen
Sini Teppola, Creative, hasan & partners

PR-kategoria:
Davor Bruketa, Creative Director, Bruketa&Žinic&Grey
Tuuli Ekman, Director, PR & social media, Miltton
Martta Kallio, Senior Creative, United Imaginations FI
Agustina Lavignasse Lübbe, Creative Manager, the LEGO Group (The LEGO Agency)
Anna Ruohonen, Liiketoimintajohtaja, A-lehdet Oy
Judit Vikman, Account Manager, Netprofile

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

fourteen − thirteen =