WFA:n ja Muskin tapaamisessa käsiteltiin Twitterin sitoutumista GARMin toimialalle määrittelemiin mittareihin, työkaluihin ja riippumattomaan raportointiin.
Tapaamisen jälkeen Twitterin kerrottiin jatkavan bränditurvallisuuteen sitoutumista ja sen kehittämistä yhdessä sovitulla, nopeutetulla aikataululla. GARMin ohjausryhmä julkistaa myöhemmin tapaamisessa sovitun tiekartan.
Bränditurvallisuus Metan alustoilla
Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki osallistuu 8.12. Metan Round Table -tilaisuuteen, jossa keskustellaan Metan alustojen sitoutumisesta turvallisuuden kehittämiseen.
The Global Alliance for Responsible Media (GARM) on johtavien brändien, toimialan järjestöjen, mediatoimistojen ja online-alustojen (Meta, YouTube, Twitter ym.) yhteinen hanke, jolla pyritään vähentämään haitallista ja laitonta sisältöä mainosrahoitteisesta verkkomediassa. Tavoitteena on suojella kuluttajia ja varmistaa, ettei mainontaa näytetä haitallisen sisällön yhteydessä.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.