WFA: Bränditekoja kriisin aikana

Mitä brändit voivat tehdä koronaviruksen aiheuttaman tilanteen parantamiseksi?

WFA on koonnut tietopankin brändien toimenpiteistä koronavirustilanteen helpottamiseksi. Avoimen tietopankin tarkoitus on antaa brändeille ja koko markkinoinnin toimialalle hyviä auttamisen keinoja ja ideoita.

Sivu on koottu mukaillen markkinoinnin 6P-ajattelua ja helpottamaan siten erityyppisten toimenpiteiden löytymistä. Mukana on jo runsaasti esimerkkejä eri puolilta maailmaa. Mukana ovat nyt jo mm. Unilever, Coca-Cola, L’Oréal, Diageo, Amazon, Ford ja KFC. Esimerkiksi Niken uusia kampanjaviestejä ovat Stay inside. Just do it ja Play inside, play for the world.

Kaikki brändit voivat jakaa tietopankkiin kokemuksiaan ja toimenpiteitään: knowledge@wfanet.org

WFA: COVID Compendium for Global Marketers

Mitä toimenpiteitä teidän yrityksessänne on tehty kriisitilanteen helpottamiseksi?

Auta muita ja jaa meille ideoitasi, niin laitamme toimivimmat jakoon. Voit lähettää ideoitasi: info@marketingfinland.fi

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

sixteen − fourteen =