Vuoden markkinoija – L’Oréalin Lubomira Rochet

Global Marketer of the Year 2019 on L’Oréalin Lubomira Rochet.

L’Oréalin Chief Digital Officer Lubomira Rochet on luotsannut menestyksellä yrityksen digitaalista murrosta. Verkkokaupan osuus myynnistä on noussut 16 prosenttiin, ja jo noin puolet yrityksen mediainvestoinneista on digimediaa.

Rochet´n aikana on panostettu vahvasti datalla ohjattuun markkinointiin, lanseerattu uusi palvelustrategia, johon sisältyy myös ”beauty tech” yritys ModiFace sekä nostettu voimakkaasti henkilöstön digiosaamista. Uudet teknologiat kuten AR, VR, keinoäly ja ääni on otettu mukaan L’Oréalin tarjoamaan kauneuden kokemukseen.

Nyt oli kolmas vuosi kun maailman markkinoijia edustava WFA jakoi Global Marketer of the Year -tunnustuksen. Vuoden markkinoijaksi vuonna 2017 valittiin Unileverin Keith Weed ja vuonna 2018 voittaja oli Mastercardin Raja Rajamannar.

Lue lisää ja katso Rochet’n haastattelu täällä.

 

Lähde: WFA

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

sixteen − four =