Lahdessa ja Espoon Keilaniemessä toimiva IT-yritys Virnex osti elokuussa markkinointitoimistosta ja vastuullisuuskonsulttiyrityksestä koostuvan Oakhill Groupin.
Kaupan mukana siirtyivät niin työntekijät kuin liiketoiminnat kolmesta eri yrityksestä: kestävään markkinointiin erikoistuneesta Oakhill Oy:sta, vastuullisuusohjelmiin erikoistuneesta Think Furtherista ja verkkopalveluihin erikoistuneesta Tammi Digitalista.
”Tulevaisuuden liiketoiminta tehdään tekoälyn, digin, markkinoinnin ja kestävien valintojen ehdoilla”, yritys toteaa tiedotteessaan. Uuden Virnex Groupin yhteenlaskettu liikevaihto on noin 12,5 miljoonaa euroa. Työntekijöitä on yli sata.
”Älykäs digitalisoituminen on kuitenkin vasta yksi kolmesta kovasta kärjestä, joiden ehdoilla tulevaisuuden liiketoimintaa kehitetään”, toteaa Virnex Groupin hallituksen operatiivinen puheenjohtaja Jarkko Multanen.
Oakhill Groupin yrityksille yhdistyminen Virnexiin tarkoittaa oman erityisosaamisen kytkeytymistä osaksi laajempaa kokonaisuutta.
”Näen, että Virnexin tarjooma on ainutlaatuinen koko Suomen mittakaavassa. Meillä on sekä konkreettiset välineet liiketoiminnan älykkääseen digitalisoimiseen, asiantuntijuus sen vastuullisuuden kehittämiseen että osaaminen kilpailuedun rakentamiseen markkinoinnilla ja viestinnällä, toteaa Virnex Groupin operatiiviseksi johtajaksi nimitetty Manu Mesimäki.
Kuvassa Jarkko Multanen ja Manu Mesimäki kättelevät. Takana vasemmalta teknologiajohtaja Tom Gustafsson, vastuullisuusliiketoimintayksikön johtaja Joona Kallinen ja markkinointiliiketoimintayksikön johtaja Marika Mesimäki.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.