Dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on julkishallinnolle entistä joustavampi tapa tilata viestinnän ja markkinoinnin palveluita.
Hansel hoitaa toimittajien arvioinnin julkisten toimijoiden puolesta. Käytännössä tämä vastaa EU-kilpailutusta, jolloin julkiset tahot voivat tilata haun läpäisseestä toimittajapoolista projekteja ketterämmin kuin vanhalla mallilla. Palvelualueet:
- Viestinnän ja markkinoinnin konsultointi
- Viestinnän suunnittelu ja toteutus
- Markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
- Digitaalinen markkinointi ja viestintä
- Mediasuunnittelupalvelut
- Viestinnän koulutuspalvelut
Koronatilanne osoitti että vanhat mallit ovat kankeita – on erilaisia käytäntöjä, ja kilpailutuslainsäädäntöä sovelletaan eri tavoin. Puitetoimittajapooli ratkaisee näitä ongelmia: EU-tasoisen haun läpäisseet toimittajat ovat kelvollisia kumppaneita minkä kokoisiin projekteihin hyvänsä ilman erillisiä julkisia kilpailutuksia, mikäli ostaja niin tahtoo toimia. DPS on voimassa 5 vuotta, ja haku on auki koko ajan.
Haluatko toimittajaksi viestintä- ja markkinointipalveluiden DPS:ään?
Käy tutustumassa osallistumispyyntöön. Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen luokkaan palveluiden laaja-alaisuuden perusteella. Toimittaja voi jättää osallistumishakemuksen joko toiseen tai molempiin luokkiin.
Katso lisätietoa DPS:stä videolta tai lue lisää Hanselin verkkosivuilta.
Lisätiedot:
Anni Airaksinen
kategoriapäällikkö, asiantuntijapalvelut
Hansel Oy
puh. 0294 444 291
anni.airaksinen@hansel.fi
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.