Thomas Kolster – The Hero Trap

Thomas Kolsterin The Hero Trap kirjan kansi

Ensi viikolla ilmestyy Thomas Kolsterin uusin kirja ”The Hero Trap – How to win in a post-purpose market by putting  people in charge.”

Thomas Kolster, Mr Goodvertising, on jo pitkään puhunut yritysten ja brändien tarkoituksen, purposen merkityksestä. Nyt hän haluaa keskittää huomiomme sinänsä hyvistä tavoitteista ihmisiin ja yritysten merkittäviin tekoihin kestävän kehityksen puolesta.

Thomaksen sanoin:

It’s a move from “why” your organisation matters in the world to understanding how you as an organisation can help me to achieve “who” I want to be: making me matter. It’s a move from being a self-obsessed evangelist to a real leader. We’re at a tipping point, and although a sustainable narrative is becoming more commonplace, there is still far to go in pushing people to live better, more sustainable lives. This can only happen if organisations truly motivate people to act. 

The Hero Trap -kirja lanseerataan maailmanlaajuisesti 25.6. Kirjan lanseeraustilaisuus järjestetään virtuaalitapahtumana, jossa vierailee kansainvälisesti tunnettuja markkinointi- ja toimitusjohtajia. Tilaisuudessa kuullaan myös musiikkivieraiden esityksiä.

Lanseeraustilaisuuteen voit ilmoittautua täällä.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

four × one =