Yli 1000 markkinointipäättäjän haastatteluun perustuva opas auttaa markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta edelleen jatkuvan epävarmuuden keskellä.
Yli 70 % tutkimusyritys WARCin kyselyyn vastanneista markkinoijista kertoi pitkän aikavälin suunnittelun selvästi vaikeutuneen. Epävarmuuden torjuntaan ratkaisuja tuova The Marketer’s Toolkit 2021 on jaettu kuuteen teemaan. Kustakin teemasta on tutkimustietoa, analyysejä, johtavien markkinoijien kommentteja, tiiviitä case-esimerkkejä, varoituksia sudenkuopista sekä linkkejä lisätietoon.
- Laskukauteen reagoiminen (mm. case CocaCola. Kanavat, budjetit, uudet painopisteet)
- Verkkokaupan tehokkuuden varmistaminen (mm. caset L’Oréal, P&G. Direct-to-consumer)
- Kotona olevien kuluttajien sitouttaminen (mm. caset Jägermeister, Agoda. Kulutustottumusten muutokset)
- Mitä evästeettömyyden jälkeen (mm. caset Mars, Verizon. Facebook vs. Amazon, mittaus, sääntely)
- Ratkaisuja epävarmuuden voittamiseen (mm. caset Nike, PepsiCo. Brand purpose)
- Wellness-ilmiön mahdollisuudet (mm. caset Hilton Hotels, Headspace. Innovaatiot)
Lähde: WARC
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.