The Film Lions -kategorian palkinnot jaettiin perjantaina. Kaksi kampanjaa palkittiin Grand Prix’llä.
Consumer Goods -sarjassa palkittu R.I.P. Leon mainostaa iPhone 14:n uutta ominaisuutta 38 sekunnin mittaisella filmillä. Applen mainosfilmit saivat tänä vuonna myös useita muita Film Lions -palkintoja – menestyjiä olivat myös mm. Ikea, Levi’s ja Uber Eats.
Toisen Grand Prix’n sai itsemurhia ehkäisemään Britanniassa perustetun CALM-hankkeen (Campaign Against Living Miserably) The Last Photo. Alla Corporate Purpose & Social Responsibility -sarjassa palkitun kampanjan case-filmi.
YouTubessa on myös katsottavissa filmi Suicidal Doesn’t Always Look Suicidal (kanava: CALM). Filmin alussa on materiaalin vakavaan aiheeseen liittyvä varoitus.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.