Euroopan parhaat kampanjat palkitaan jälleen Eurobest-kilpailussa. Suomesta tuomarointiin osallistuu TBWA\Helsingin vastaava luova johtaja Mikko Pietilä.
Tuomaristoon kuuluu tänä vuonna kaikkiaan 101 asiantuntijaa 22 eri maasta. Mikko Pietilä on tuomarina sarjassa Brand Experience & Activation, Creative eCommerce.
Mikko kommentoi tehtäväänsä:
”Cannes Lions -organisaation kilpailujen tuomaroinnissa on aina etuoikeutetussa asemassa, kun pääsee syväluotaamaan muiden alan huippujen kanssa alkukauden kovimmat duunit. Tuomaristossa istuessa saa esimakua brändien liikehdinnästä tulevana vuonna ja pääsee näkemään mihin suuntaan luova työ on menossa. Onneksi digitaalinen tuomarointikokemuskin alkaa olla jo sillä tasolla, että työn voi tehdä hyvin, eikä itse prosessi vie liikaa huomiota ja energiaa töiden katsomiselta. Mielenkiintoista on nähdä myös, minkälaista on Suomen edustus tänä vuonna.”
Eurobestin voittajat julkistetaan 13. joulukuuta – Grand Prix ja erikoispalkinnot jaetaan 15. joulukuuta. Lue lisää.
TBWA\Helsinki ja Burger King Suomi voittivat kesällä pronssileijonan Cannes Lions -kisassa. Lue MRKTNG-lehden artikkeli täällä.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.