Budjetointien ollessa käynnissä Mainostajien Liitto halusi selvittää LinkedIniltä suomenkielisen mainonnan tuen jatkumista, josta käytiin keskustelua syyskuussa.
”Pyysimme virallista lausuntoa LinkedInin johdolta, ja saimme sellaisen muutamassa minuutissa”, kertoo liiton toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki. Vastauksessaan LinkedIn kertoo jatkavansa suomenkielen tukeaan, eli mainostajat voivat hyvillä mielin suunnitella myös suomenkielistä LinkedIn-mainontaa osana markkinointiviestintäänsä.
Alta voit lukea kokonaisuudessaan Mainostajien Liiton tänään saaman vastauksen.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.