Aalto-yliopisto kilpailutti mainostoimistokumppaninsa vuosiksi 2023–2025. Voiton vei Sherpa.
Kilpailutukseen osallistuneita toimistoja arvioitiin muun muassa luovuuden, tiimin strategisen osaamisen ja dataohjaavuuden kautta. Sherpan tiedotteen mukaan Aalto halusi löytää toimiston, joka pystyy työskentelemään yhdessä viestintä-, markkinointi- ja brändäystoimien kanssa tuoden lisäarvoa ja asiantuntemusta.
Hankinnan arvioitu kokonaisarvo on 150 000 – 250 000 euroa vuodessa. Yhteistyö on alkanut ja ensimmäiset Sherpan suunnittelemat ja toteuttamat kampanjat tullaan näkemään vielä tämän vuoden puolella.
– Sherpan tiimi on jo lyhyessä ajassa onnistunut vakuuttamaan meidät paitsi osaamisellaan, myös halullaan ymmärtää ja lähteä sitä kautta luomaan uusia kokonaisvaltaisia ratkaisuja, joiden avulla pystymme saavuttamaan tavoitteemme. Odotamme mielenkiinnolla yhteistyön tuloksia, sanoo Aalto-yliopiston Head of Marketing Jutta Kasslin.
– Tämän kilpailutuksen voitto on meille iso asia ja olemme luonnollisesti voitosta ylpeitä ja innoissamme tilaisuudesta päästä rakentamaan kestävää tulevaisuutta yhdessä Aalto-yliopiston kanssa. Lead agencyna toimiminen kansainvälisessä tekniikan, kauppatieteiden ja taiteen aloilla toimivan yliopiston, joka työllistää yli 4000 henkeä ja jossa opiskelee 12 600 opiskelijaa, on meille kunnia. Meillä on samankaltainen arvopohja ja haluamme omalta osaltamme auttaa Aaltoa uudistamaan yhteiskuntaa luovuuden avulla, sanoo Sherpan toimitusjohtaja Elina Bono.
Lähde: Sherpan tiedote
Kuva: Aleksi Poutanen / Aalto-yliopisto
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.