SEK vastaa sosiaalisen median palveluiden kysyntään lanseeraamalla SEK Socialin.
Sosiaalinen media mahdollistaa aktiivisen vuorovaikutuksen brändin ja yleisön välillä. Some tarjoaa mahdollisuuden syventää brändin tarinaa ja luoda merkityksellisiä kokemuksia, ja sen avulla rakennetaan brändiä pitkäjänteisesti, todetaan SEKin tiedotteessa.
– Laadimme strategioita ja suunnitelmia sekä toimimme sisältökumppanina. Valmennamme ja sparraamme. Erityisen suosittuja ovat olleet inspiraatiotyöpajat, joissa keskitytään tiettyyn teemaan. SEK Socialin palveluihin kuuluu myös vaikuttajamarkkinointi, kertoo viestinnän liiketoimintajohtaja Tiina Hosiokoski.
– Suunnittelemme aina ”social first” -näkökulmasta. Mietimme, miten olemme somessa – emme, miten jalkautamme kampanjan someen. Meillä on upeita esimerkkejä, joissa puhuttelevien sisältöjen avulla on käynnistetty maailmanlaajuisia ilmiöitä, tavoitettu oikeita kohderyhmiä ja saatu aikaan muutosta, sanoo Head of SEK Social Enoma Edevbaro.
– Tiktok on ollut viime aikoina suurin hype. Nyt odotamme mielenkiinnolla, miten uusi Threads rantautuu Suomeen. Toinen kiinnostava aihe on tekoäly sosiaalisessa mediassa. Varteenotettavan vaihtoehdon aidolle sisällöntuotannolle tarjoavat myös UGC- sisällöntuottajat (user generated content), Edevbaro jatkaa.
Lisätietoja:
Tiina Hosiokoski, Business Director, Communication
puh. 045 130 4831
tiina.hosiokoski@sek.fi
Enoma Edevbaro, Head of SEK Social
puh. 044 920 5064
enoma.edevbaro@sek.fi
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.