S-ryhmän kampanja voitti kultaisen leijonan Media-sarjassa. Onnittelut voittajille!
S-mobiiilista löytyvä Omat ostot on kansainvälisestikin ainutlaatuinen: kuluttaja voi mm. seurata hiilijalanjälkeään, kotimaisten tuotteiden osuutta ostoskoristaan ja käydä läpi ostoksiaan eri kategorioissa. Tavoitteena on auttaa ihmisiä tekemään entistä tietoisempia ja fiksumpia valintoja.
– On erityisen upeaa voittaa arvostettu palkinto palvelulla, jonka tarjoamme asiakasomistajillemme veloituksetta. Data tekemistäsi ostoksista kuuluu sinulle. Kuulostaa perusasialta, mutta kun katsotaan maailmanlaajuisesti, niin ei se olekaan itsestään selvää. Me täällä Suomessa olemmekin edelläkävijöitä, S-ryhmän päivittäistavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho sanoo.
S-ryhmä on viime vuosina napannut pronssileijonat Alepan Korttelitoiveella (2019) sekä Hihna247-tempauksella (2018).
Kampanjan tekijätiedot / Cannes Lions:
Sarja: Media Lions
Use of Real-Time Data
YOUR DATA IS YOUR DATA
S-GROUP
CARAT HELSINKI
Cannes Lions Live -tapahtuma jatkuu vielä. Katso tähän mennessä julkaistut suomalaiset shortlistalaiset täällä.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.
2 comments on “S-ryhmälle ja Solitalle kultaa Cannesissa!”
Kommentoi
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.
Cannes Lions: shortlistatut suomalaiset kampanjat - MRKTNG
[…] Lions C02 (Use of Real-Time Data) YOUR DATA IS YOUR DATA >> Kultainen Leijona S-GROUP CARAT […]
Jepulis
K-ryhmällä on muuten vastaava mobiilipalvelu, joka on nimeltään K-Ostokset. Löytyy ainakin K-Ruoka apin alta. Ei tuo S-ryhmän siis ainoa ole laatuaan.