The Drum on koonnut Creative Works -tietopankistaan kymmenen suosituinta korona-ajan mainosta.
Etätyöskentely on vaikeuttanut mainosten tuottamista ja tuloksena on ollut paljon geneerisiä mainoksia, joissa toistuvat videopuhelut ja arkistofilmeistä tehdyt koosteet.
Poikkeusajan suosituimmat mainokset ovat koskettavia, rohkaisevia ja usein myös hauskoja – kuten näyttelijä Ryan Reynoldsin Powerpoint-esityksenä toteutettu mainos. Muissa listauksen mainoksissa erottuvat mm. lisääntyneeseen perheväkivaltaan puuttuva Woman’s Aid ja Audin peräti 4-tuntinen The Drive -video Australian maaseudulla.
Katso kaikki listauksen mainokset täällä.
Lähde: The Drum, The Drum’s Creative Works
Myös WFA kokoaa korona-ajan luovia toteutuksia. Lue lisää:
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.