Pohjoismaiden YouTube Works 2024 -ehdokkaat

Tänään julkistettiin vuoden 2024 arvostetun Nordic YouTube Works -palkinnon ehdokkaat. Suomesta on ehdokaslistalla on McDonald’s Suomen McDrip.

YouTube Works Awards on maailmanlaajuinen viestintäpalkinto, jolla juhlistetaan innovatiivisimpia ja tehokkaimpia YouTuben kampanjoita. Palkinto korostaa myös sitä potentiaalia, jonka YouTube tarjoaa pohjoismaisille mainostajille kohdeyleisönsä tavoittamiseen ja sitouttamiseen.

Pohjoismaisen debyyttinsä jälkeen vuonna 2019 YouTube Works Awards laajentui kattamaan Ruotsin, Norjan, Tanskan ja Suomen. Yhdessä YouTube Works Awardsin yhteistyökumppaneiden Sveriges Annonsörer (SE), KOMM (SE), Dansk Markedsföring (DK) ja Kreativt Forum (NO) kanssa on koottu 12:sta eri puolilta aluetta tulevasta markkinointijohtajasta koostuvan tuomariston, joka valitsi ehdokkaat neljässä kategoriassa.

Suomella on iso rooli vuoden tuomaristossa, jonka puheenjohtajaksi on valittu Nitron Chief Creative Officer Eka Ruola. Mukana tuomaristossa on myös PING Helsingin Micaela Rosenlew.

Eka Ruola: ”Parhaat työt eivät ainoastaan murra YouTuben koodia, vaan myös innostavat yleisön osallistumaan tarinaan. Katsojakokemuksen keskeyttämisen sijaan ne kutsuvat luomaan syvempää brändisuhdetta. Mitä enemmän hyödynnämme tämän alustan mahdollisuuksia, sitä parempi. Se on kuin syntynyt tarinankertojia ja etsijöitä varten, ja mahdollistaa mielikuvituksen rajojen ylittämisen.”

Voittajat palkitaan 2. toukokuuta Tukholmassa Södra Teaternissa järjestettävässä tilaisuudessa.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

four − 1 =