Mainostajat olivat mukana ensimmäistä kertaa tuomaroimassa Parhaat Sekunnit
-mainoselokuvakilpailun 2019 kevätkauden parhaita spotteja.
Televisiomainonta on muuttunut ja se tavoittaa meidät yhä useammin myös diginä, mikä vaikuttaa myös mainosten toteutukseen. Lukuisissa yrityksissä markkinointia tehdään nykyisin in-housena, ja siksi on tärkeää, että myös mainostajat saavat jatkossakin äänensä kuuluville, kun valitaan vuoden parhaita tv-mainoksia.
Mainostajien Liitto on mukana Screenforcen ja MTL:n kanssa nostamassa esille maamme parhaan mainonnan toteuttajia ja tilaajia, ja siksi me kutsumme vuoden kaikkiin Parhaat Sekunnit -tuomaristoihin puolet edustajista meidän jäsenyrityksistämme jotka tekevät tv-mainontaa.
Mainostaja voi myös halutessaan itse suoraan ilmoittaa televisiomainoksiaan mukaan kilpailuun siinä vaiheessa, kun mainoksia ollaan julkaisemassa kanaville:
https://www.screenforce.fi/parhaat-sekunnit
Onnittelemme kaikkia shortlistalle päässeitä ja odotamme mielenkiinnolla kesäkauden tulevaa spottisatoa tuomaroitavaksi seuraavan kerran syyskuussa.
PARHAAT SEKUNNIT 1/2019 -SHORTLIST
La?hiTapiola, Suojatie
Mainostoimisto: N2 Tuotantoyhtio?: Lucy Loves Stories
Snellman, Road Trip
Mainostoimisto: United Writers Tuotantoyhtio?: Grillifilms Oy
Viking Line, Keskeytykset
Creatives: Markku Ro?nkko?/United Writers ja Jyrki Reinikka/LeiskakoneTuotantoyhtio?:
Otto tuotanto Oy
Lendo, Ela?ma?si tueksi (sarja)
Mainostoimisto: Havas Helsinki Tuotantoyhtio?: Ska?l Helsinki
Me Naiset, Ylpea?sti moninainen (sarja)
Mainostoimisto: Bob the Robot Oy Tuotantoyhtio?: Bob the Robot Pictures Oy
Lue koko tiedote ja tuomariston kokoonpano täällä
Katso kooste spoteista täällä
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.