Marketing Finland on uusi Cannes Lions edustaja
Mainonnan ja markkinoinnin kärkitapahtuma Cannes Lions on valinnut Marketing Finlandin Suomen edustajakseen.
Mainonnan ja markkinoinnin kärkitapahtuma Cannes Lions on valinnut Marketing Finlandin Suomen edustajakseen.
Maailman suurimmat brändit ja luovat ihmiset yhteen kokoava Cannes LIONS Live toteutetaan tänä vuonna 22.-26.6. digitaalisena tapahtumana ja se on kaikille maksuton.
Ensi viikolla ilmestyy Thomas Kolsterin uusin kirja "The Hero Trap – How to win in a post-purpose market by putting people in charge."
AdProfit 2019 -kilpailun voittajat julkistettiin 16.6. järjestetyssä virtuaalisessa palkintojenjakotilaisuudessa.
Sisältöjen laatu, sitouttavuus sekä yrityksen ja vaikuttajan yhteinen arvomaailma ovat nousseet tavoittavuutta tärkeämmiksi ominaisuuksiksi vaikuttajamarkkinoinnin toteuttamisessa.
State of Marketing -raportin data kerättiin 7 000 markkinointijohtajalta yli 30 maassa.
Brändeiltä odotetaan nyt konkreettisia ja mitattavia tekoja tasa-arvoisemman ja suvaitsevaisemman maailman puolesta.
Unileverin markkinointijohtaja Aline Santos kehottaa brändejä osallistumaan yhteiskunnalliseen keskusteluun.
Kuluttajille on tulossa uusia työkaluja evästeiden hallintaan ja mahdollisuus estää evästeet myös kokonaan.