TV-mainonnan yhteismitallisuuden kehityshanke käynnistyy
Kehityshankkeen päätavoite on selvittää vaihtoehtoja televisio- ja videomainonnan yhteismittareille.
Kehityshankkeen päätavoite on selvittää vaihtoehtoja televisio- ja videomainonnan yhteismittareille.
UN Women on aloittanut kampanjan koronapandemian aikana lisääntyneen kotiväkivallan torjumiseksi.
Jos tyytyväisyys hallitsee brändikokemusta, brändi ei välttämättä sitouta ihmisiä. Kiinnostus saa ihmisen toimimaan.
Peräti 15 % ohjelmallisen ostamisen mainosinvestoinneista katoaa tuntemattomille tahoille.
Väitetty rike koskee Android-käyttöjärjestelmän mainonnan kohdentamiseen liittyvää tunnistetta.
Tutustu veloituksetta toukokuun MRKTNG-digilehteen.
Kun pyörät lähtevät taas pyörimään, kauppa käy niillä, jotka pitivät itsensä huonoina aikoinakin asiakkaan mielessä.
Nousussa ovat hakukonenäkyvyys, some ja muu digitaalinen näkyvyys sekä omat verkkopalvelut.
Uudistus maksuttomista tuotelistauksista etenee maailmanlaajuiseksi tämän vuoden aikana.