Kati Sulin Ifolorin Pohjoismaiden toimitusjohtajaksi
Kati Sulin siirtyy Ifolorille DNA:n Chief Digital Officerin tehtävästä marraskuun alussa.
Kati Sulin siirtyy Ifolorille DNA:n Chief Digital Officerin tehtävästä marraskuun alussa.
Pidemmän tarkasteluajan trendeinä on havaittavissa brändien arvostusten ja kuluttajien yleisen suositteluhalukkuuden väheneminen.
Orgaanisen näkyvyyden lisäksi mainostaja voi ostaa TikTokissa sisällölleen näyttöjä tai tehdä vaikuttajayhteistyötä.
Molemmat EU-hankkeet liittyvät laajempiin kuluttajansuojaa ja digipalveluita koskeviin direktiiveihin.
Tavoitteena on luoda uusi yhdenmukainen ja koordinoitu kuluttaja-asioiden sääntely.
Poikkeusajan suosituimmat mainokset ovat koskettavia, rohkaisevia ja usein myös hauskoja.
WFA:n Rob Dreblow tuo esiin brändikäyttäytymisen kuusi positiivista muutosta, jotka ovat seurausta pandemiasta.
Marketing Finland järjestää yhdessä World Federation of Advertisersin kanssa globaalin tutkimuksen selvittääkseen, mikä houkuttelee markkinoinnin lahjakkuuksia.
Kesäkuussa mainonnan määrä laski -27,7 % vuoden 2019 kesäkuuhun verrattuna. Laskua oli kaikissa mediaryhmissä.