Mainonnan määrässä 15 %:n pudotus elokuussa
Eniten laskivat matkailun ja liikenteen, moottoriajoneuvojen, elintarvikkeiden sekä lääkkeiden mainonta.
Eniten laskivat matkailun ja liikenteen, moottoriajoneuvojen, elintarvikkeiden sekä lääkkeiden mainonta.
Tavoitteena on saada aikaan yhtenäiset määrittelyt sisällöille vielä kuluvan syksyn aikana, ja vuonna 2021 voitaisiin aloittaa sisältöjen säännöllinen tarkastus.
Vuoden 2019 Keltanokka-kampanjassa keskityttiin paitsi liikenteessä opettelevien koululaisten esiintuontiin myös Ifin omistajuuden vahvistamiseen.
Esitysluonnoksessa ehdotetut säännökset rajoittaisivat Yleisradion mahdollisuutta julkaista tekstimuotoisia sisältöjä osana julkisen palvelun tehtävää.
Onnistunut some on kolmen kauppa: strategista suunnittelua, viestintää somessa ja jatkuvaa kehittämistä tuloksista oppien.
WFA järjestää tiistaina 15.9. jäsenilleen ja jäsenjärjestöilleen keskustelutilaisuuden, joka on avoin Marketing Finlandin jäsenyrityksille.
AdProfit 2019 -voittajakampanja aloittaa kilpailuun osallistuneiden kampanjoiden esittelyn.
Eniten, noin 5 prosenttiyksikön laskua mainostenestossa on Britanniassa ja Suomessa.
Marketing Finland ja Suomen Vammaisyrittäjät ry ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka tarkoitus on lisätä vammaisyrittäjien markkinoinnin osaamista.