Merkitys – yrityksen arvokkain voimavara
Tutkimuksissa on osoitettu, että merkityksellisyyteen panostava yritys menestyy kilpailijoitaan paremmin, ja sen henkilöstö on motivoituneempaa ja sitoutuneempaa.
Tutkimuksissa on osoitettu, että merkityksellisyyteen panostava yritys menestyy kilpailijoitaan paremmin, ja sen henkilöstö on motivoituneempaa ja sitoutuneempaa.
Hankkeen tavoitteena on varmistaa, että luotettava ja ajankohtainen koronatieto tavoittaa suomalaiset kaikissa kanavissa.
Kansalliset mainostajien järjestöt ja suurimmat digialustat ovat yhdessä rakentaneet perustaa uudelle monikanavamittaukselle.
Toteutuessaan säännöt koskisivat myös Kiinassa markkinoivia ulkomaisia yrityksiä.
Jodel-kokeilun tärkein tavoite on olla saavutettavissa ja madaltaa kynnystä ottaa yhteyttä pankkiin.
Marketing Finlandin nimellä jatkava yhteisö edustaa laajasti markkinoinnin ja viestinnän ostajia sekä alan toimistoja.
Google on liittynyt ensimmäisenä yritysjäsenenä Euroopan mainonnan standardeja hallinnoivaan EASAan.
Kisaan saavat osallistua kaikki alle 30-vuotiaat. Kilpailutyöt tulee jättää viimeistään 2.11.
Kuuntele millaisia ovat seuraavat 12 kuukautta markkinoijalle – ja miten haasteisiin voi valmistautua.