Poikkeusvuosi 2020: markkinoinnin kehitys
Ennuste alkaneelle vuodelle lupaa reipasta kasvua lähes kaikissa kanavissa, vain printti ja tv-mainonta elpyvät hitaammin.
Ennuste alkaneelle vuodelle lupaa reipasta kasvua lähes kaikissa kanavissa, vain printti ja tv-mainonta elpyvät hitaammin.
Vuoden viimeisten kuukausien muutokset mainonnan määrässä olivat maltillisia.
Blogi | Tämän vuoden kolme markkinointiin vahvasti vaikuttavaa voimaa ovat covid-19, digitalisaatio ja ihmisten käyttäytymisen muutokset.
Blogi | Ensi viikolla viime vuoden parhaat työt saavat palkinnon. Yksi saa sen kaiken tavoitelluimman: Grand Effien.
Mm. hakuohjelmat, tekoäly ja Big Data tuovat tehoa ja uusia mahdollisuuksia brändien suunnitteluun ja suojaamiseen.
Jos brändisi tekee kuolemaa, näkyy se suoraan numeroissa. Kun yläviiva alkaa laahata, ylin johtokin kiinnostuu.
Euroopan komission selvityksen lopputuloksena tuotetaan ohjeistus, joka täydentää EU-lainsäädäntöä.
Yli 80 prosenttia vastaajista uskoi, että myyjät tapaavat tulevaisuudessa asiakkaitaan kasvotusten.
Verkkokauppa kasvoi kohisten kaikilla maailman keskeisillä markkinoilla vuoden 2020 aikana.