Miksi viestinnän kiinnostavuusmuotoilu on nyt tärkeämpää kuin koskaan
Blogi | Viestintävalmentaja Petteri Puustinen kertoo, miksi yritysten viestintä usein epäonnistuu tavoittamaan yleisönsä. Ja miten Bryan Adams liittyy tähän?
Blogi | Viestintävalmentaja Petteri Puustinen kertoo, miksi yritysten viestintä usein epäonnistuu tavoittamaan yleisönsä. Ja miten Bryan Adams liittyy tähän?
Grand Prix’n nappasi Kiinteistömaailma mainosfilmillään Elämän jännittäviin muutoksiin.
Osallistujille on tarjolla seminaarin, laskettelun ja kilpailun lisäksi mielenkiintoista oheisohjelmaa ja verkostoitumista.
Koronarokotuksista levitetään virheellistä tietoa etenkin sosiaalisessa mediassa.
WFA:n tuoreessa raportissa kerrotaan dataohjatun markkinoinnin lähitulevaisuuden näkymistä.
Valio on valittu kahdeksatta kertaa peräkkäin Suomen vastuullisimmaksi brändiksi.
Mukana vuoden 2021 kilpailussa oli 53 toimistoa, joista on nyt valittu yhdentoista eri kategorian voittajat.
Luottamukseen perustuva yrityskulttuuri vahvistaa työyhteisön psykologista turvallisuutta ja työhyvinvointia.
"Brändi ei ole mitä sinä sanot, vaan mitä muut sanovat. Anna palvelujen tekemisen ohjata sitä, miten brändi nähdään."