MAKES liittyy osaksi Marketing Finlandia
MAKES ry lakkautetaan erillisenä liittona ja sen toiminta siirretään osaksi Marketing Finlandia.
MAKES ry lakkautetaan erillisenä liittona ja sen toiminta siirretään osaksi Marketing Finlandia.
GARM julkaisi raportin, jonka avulla seurataan bränditurvallisuuden kehittymistä seitsemällä alustalla, mukaan lukien Facebook, Instagram, Twitter ja YouTube.
Markkinoijien viestit voivat omalta osaltaan edistää ja vahvistaa asenteita ja käyttäytymismalleja, joilla voidaan voittaa esteitä kestävän kehityksen tieltä.
Raportissa kuvataan markkinoinnin ja kestävän kehityksen välistä suhdetta ja esitellään ratkaisuja haasteisiin.
Miten markkinointi voi olla positiivinen voima, kun maailma valmistautuu palaamaan pandemian jälkeiseen aikaan?
Gaalassa 29.4. klo 16 palkitaan parhaat digitoteutukset 18 eri kategoriassa.
Peliautomaatit poistuvat kaikista Suomen Lidl-myymälöistä kesän 2021 aikana.
Kesäkuun alussa Saksassa tulevat voimaan uudet säännöt lapsille kohdistetulle elintarvikemainonnalle.
Ensimmäistä kertaa tuomareissa on naisenemmistö 51 %:n osuudella.