Markkinoinnin tulkinnanvaraiset pelisäännöt
Blogi | Laajimmillaan tulkittuna toisen yrityksen jäljittely ja tunnettavuuden käyttö voidaan katsoa sopimattomaksi, lain vastaiseksi menettelyksi.
Blogi | Laajimmillaan tulkittuna toisen yrityksen jäljittely ja tunnettavuuden käyttö voidaan katsoa sopimattomaksi, lain vastaiseksi menettelyksi.
Joensuun kaupunki on tukemassa harvinaisen sammakkoeläimen livelähetystä.
Blogi | Webinaarit kannattaa tehdä sarjamaisesti ja tunteella. Sarjamaisuus toimii niin podcastissä kuin webinaareissa liimana, joka kerää ympärilleen yhä enemmän seuraajia.
Tokion korttelisentot, johdon impact-bonukset, Bento Society – mm. nämä inspiroivat Niklas Liljaa.
Verkostoomme on liittynyt uusia yrityksiä, tervetuloa mukaan!
1990-luvun lopussa mainosmaailma tuntui Maxille väliaskeleelta, josta oli luontevaa jatkaa kansainvälisiin yhtiöihin Amer Sportsille, Fiskarsille ja Koneelle.
Vuosi 2020 oli Suomen McDonald’sille kaikkien aikojen paras. Nousu markkinaykköseksi ei ollut kuitenkaan sattuma.
Insight tuo pöytään syvänäkemyksen ihmisestä ja siitä, miten liiketoiminnalla hänet kohdataan entistä paremmin.
Elämme ajassa, jossa yllätykset, epäjatkuvuudet ja ristiriitaisuudet yleistyvät. Nyt on aika ajatella uudella tavalla.