Cannes Lions: Yksi shortti lisää Suomeen, tänään jännitetään tuloksia kahdeksasta kategoriasta
TBWA\Helsinki, Fortumin Fishheart -kampanja on tuonut Suomeen neljännentoista shortin: Sustainable Development Goals Lions - Life Below Water.
TBWA\Helsinki, Fortumin Fishheart -kampanja on tuonut Suomeen neljännentoista shortin: Sustainable Development Goals Lions - Life Below Water.
Tämän vuoden ensimmäinen leijona tuli Gaming-kategoriasta. Leijona on ensimmäinen laatuaan Suomessa.
Effie Index laittaa tehokkaimmat toimistot, markkinoijat, brändit, verkostot ja holdingyhtiöt järjestykseen analysoimalla finalisti- ja voittajatietoja Effie Awards -kilpailuista ympäri maailmaa. Vuosittain julkaistava Effie Index on kattavin globaali markkinoinnin tehokkuuden ranking.
Yksi shortti Suomeen lisää, nyt näitä on jo kolmetoista!
Mainonta on keskeinen osa jokapäiväistä informaation ja kulttuurin kulutusta, mutta suuri osa siitä ei ole saavutettavissa kaikille. Tutkimusten mukaan vain 10% mainoksista on saavutettavissa henkilöille, joilla on näkö- tai kuulovamma. Tämä jättää merkittävän osan väestöstä vaille täyttä pääsyä mainonnan tarjoamaan tietoon ja viihteeseen.
TBWA\Helsinki on ehdolla kahdella shortlistalla: Creative B2B Lions: Corporate Purpose & Social Responsibility: Fortum Fishheart Creative Data: Social Data & Insights: Mannerheimin lastensuojeluliitto
Nord DDB:n Big Mac-salaliittoteoriaa käsittelvä hauska kampanja sekoittaa todellista ja fiktiivistä maailmaa. Se on nyt ehdolla shortilla Cannes Lionsissa.
7. kesäkuuta LinkedIn ilmoitti, että mainostajat eivät enää voi kohdentaa mainoksiaan eurooppalaisille käyttäjille näiden tiettyihin LinkedIn-ryhmiin kuulumisen ja näistä kerättyjen tietojen perusteella. Muutos astui voimaan välittömästi kaikissa uusissa LinkedIn mainoskampanjoissa Euroopassa.
Ensimmäiset shortit Cannes Lionsista on julkistettu, mukana myös entuudestaan tuttuja leijonanhaltijoita.