WARC: Liiallinen mainostaminen voi olla haitallista brändille
Tuoreen tutkimuksen mukaan liiallinen brändin näkyvyys heikentää kuluttajien brändikokemusta.
Tuoreen tutkimuksen mukaan liiallinen brändin näkyvyys heikentää kuluttajien brändikokemusta.
Effie Europe -kilpailussa on kaksi uutta kategoriaa: esports ja markkinointi-innovaatiot.
#removetheburden kutsui verkostot mukaan ratkaisemaan terveydenhuollon kestävyysvajetta.
Antti Isokangas, Jani Niipola ja Riku Vassinen jututtavat Thomas Kolsteria hänen uuden kirjansa teemoista merkitys ja kestävä kehitys.
Kanadan Ikea julkaisi 50 reseptin keittokirjan hävikkiruoalle.
Kaurajuomavalmistaja sai huomautuksen kampanjasta, jossa kyseenalaistettiin maidon asemaa Suomessa.
Järjestöt toivovat yritysyhteistyöltä enemmän sisällöllistä yhteistyötä sekä kokemusten vaihtoa ja koulutuksia.
Audioland edistää podcastien ammattimaisen tekemisen edellytyksiä Suomessa ja järjestää alan vuotuisen ammattilaistapahtuman lokakuussa.
Euroopan komissio on vahvistanut tutkivansa Googlen päätöstä poistaa kolmannen osapuolen evästeet selaimestaan.