Brunnen menestyi viestintätoimistojen imagotutkimuksessa
Tutkimuksessa selvitettiin mm. viestintäalan yritysten tunnettuutta, osaamisprofiilia, yrityskuvatekijöitä sekä alan kehitysnäkymiä lähitulevaisuudessa.
Tutkimuksessa selvitettiin mm. viestintäalan yritysten tunnettuutta, osaamisprofiilia, yrityskuvatekijöitä sekä alan kehitysnäkymiä lähitulevaisuudessa.
PING Helsingin toteuttamassa Vaikuttajamarkkinoinnin pulssikyselyssä 58 % vastaajista kertoo haastavimmaksi vaikuttajan valinnan.
Fiskars on suomalaisten eniten arvostama brändi jo kolmatta kertaa peräkkäin. Yle Areena nousi ensikertalaisena toiseksi.
Mainonnan eettinen neuvosto (MEN) antaa lausuntoja markkinoinnin hyvän tavan mukaisuudesta.
Blogi | Onnistuminen tai epäonnistuminen viestinnässä on monelle kohtalon kysymys. Kun viestintä oikein puhuttelee, siitä saa palautetta, uutta puhtia ja vaikuttavuutta.
BONDin sisareksi perustettu luova toimisto haastaa itsensä ja asiakkaansa luomaan odotukset ylittävää laatua yhä vaativamman yleisön tarpeisiin.
Kymmenettä kertaa järjestettävä Finnish Comms Awards nostaa esiin viestintätoimistojen kanssa tehtävän työn erityisyyttä.
Blogi | Kun kilometrejä oli hieman vähemmän, eli harhaluulossa, että jatkuva kiire olisi ollut merkki tehokkuudesta ja menestyksestä.
Vuoden lääkeinformaatioteko 2021 palkitaan syyskuussa Farmasian Päivien yhteydessä. Osallistu kilpailuun.