Planet Pledge -hanke vahvistui
Planet Pledge -hankkeen tavoitteena on sitouttaa ilmastokriisin torjntaan niin yritysten markkinointitiimit kuin mukana olevien yritysten tuotteita ja palveluita ostavat kuluttajat.
Planet Pledge -hankkeen tavoitteena on sitouttaa ilmastokriisin torjntaan niin yritysten markkinointitiimit kuin mukana olevien yritysten tuotteita ja palveluita ostavat kuluttajat.
Kantarin selvityksen mukaan selvä enemmistö markkinoijista sanoo kasvattavansa online-videomainontaa ja vaikuttajamarkkinointia.
Kisan voittaja pääsee toteuttamaan podcast-ideansa ilmaiseksi.
Laki edellyttää luvan saamista kaikkien henkilökohtaisten tietojen käyttöön
Laki kieltää fossiilisten polttoaineiden, lyhyiden kotimaisten lentojen ja uusien autojen mainonnan.
Kilpailun 10. juhlavuoden kunniaksi olemme valinneet joukon upeita suomalaisia viestinnän huippuammattilaisia eri toimialoilta, viestintätoimistoista, korkeakouluista ja mediasta.
Next Generation PR World Cup on uusi kilpailu, jossa alan nuoret talentit pääsevät näyttämään osaamistaan hyväntekeväisyyden parissa.
Blogi | Jari Lähdevuori tarjoaa kolme eri näkökulmaa alan mittelöihin – Finnish Comms Awards, SABRE ja Cannes Lions – ja mitä ne ovat opettaneet.
Corona organised the tournament in part to show local fishermen that they could make money by removing plastic from the ocean by taking it to recycling plants.