Vaikuttajamarkkinointitoimisto Hypement osaksi N2 Helsinki -konsernia
N2 Helsinki on ostanut 50 % vaikuttajamarkkinointitoimisto Hypement Oy:n osakkeista.
N2 Helsinki on ostanut 50 % vaikuttajamarkkinointitoimisto Hypement Oy:n osakkeista.
Euroopan kaupallisten televisioiden ja radioiden etujärjestö egta järjestää yhdessä The Global TV Groupin kanssa online-tapahtuman, jossa käsitellään television tulevaisuutta ja sen roolia brändinkrakennuksessa.
International Marketing Day on vuosittain 4. marraskuuta toistuva tapahtuma, jossa halutaan tuoda esille markkinoinnin merkitys ja nostaa markkinoijien ammattiylpeyttä.
TBWA\Helsingin Mikko Pietilä tuomaroi Eurobestin sarjassa Brand Experience & Activation, Creative eCommerce.
Tutkimusten mukaan mainostajilla ei ole tällä hetkellä selvää näkyvyyttä digitaalisen mainonnan kohdentamiseen, raportointiin ja kulurakenteeseen.
The Tracking-Free Ads Coalition on jo pitkään vaatinut käyttäytymiseen perustuvan kohdistetun mainonnan kieltämistä.
Voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -juhlagaalassa 11. marraskuuta.
Alustavien tulosten mukaan tavallisimmat syrjinnän muodot perustuvat ikään ja perhestatukseen.
Google ei aio jatkossa julkaista mainoksia sellaisten sisältöjen yhteydessä, joissa esitetään valheellisia tietoja ilmastonmuutoksesta.