Eurobest: Kaksi kultaa TBWA\Helsingin ja Helsingin Sanomien Ilmastofontti-kampanjalle
Kahdessa eri sarjassa kultaa saaneen Ilmastofontti-kampanjan lisäksi palkittiin Rent a Finn -kampanja, jonka toteuttivat SEK ja Visit Finland.
Kahdessa eri sarjassa kultaa saaneen Ilmastofontti-kampanjan lisäksi palkittiin Rent a Finn -kampanja, jonka toteuttivat SEK ja Visit Finland.
Blogi | "Kanava tai keino edellä tehdyt satsaukset eivät yleensä ratkaise ongelmaa tai johda parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. "
LinkedInin viestimainosformaatit Message Ads ja Conversation Ads rinnastetaan jatkossa sähköpostimarkkinointiin, joten ne edellyttävät GDPR:n mukaista suoramarkkinointilupaa.
Dentsu International ja Microsoft Advertising ovat julkaisseet tutkimusraportin The Rise of Sustainable Media, joka perustuu 24 000 henkilön vastauksiin 19 maassa.
Moninaisuudella, inkluusiolla ja yhdenvertaisuudella on tutkitusti myös liiketoiminnallisia hyötyjä.
"Kun brändistä pidetään huolta yrityksen jokaisella tasolla, se lunastaa lupauksensa kaikissa arkisissa kohtaamisissa ja eri kanavissa."
"Nyt tiedän, että uteliaisuus on aina ollut minua eteenpäin ajava voima. Maisemareitti voi olla pitkä, mutta ei minulla ole kiire perille."
Blogi | "Luovuus kasvaa siellä, missä sille on tilaa. Tuottavuuspaineiden ja uuden hybridityön välimaastoon tilaa jää huonosti, jos sitä ei tietoisesti raivata."
Eurobestin shortlistalle valittiin Suomesta TBWA\Helsinki kahdella eri kampanjalla viidessä eri sarjassa, SEK ja S-Ryhmä.