Venäjä-boikoteilla erittäin laaja kannatus suomalaisten keskuudessa
Tutkimuksen mukaan 82 % suomalaisista antaa tukensa Venäjää kohtaan suuntautuville boikoteille.
Tutkimuksen mukaan 82 % suomalaisista antaa tukensa Venäjää kohtaan suuntautuville boikoteille.
Blogi | "Planeettamme ja hyvinvointimme kannalta isoimmat ongelmat, ilmastokriisi, luontokato ja eriarvoisuuden lisääntyminen, voidaan ratkaista kestävän liiketoiminnan keinoin."
Pakotteilla on suoria vaikutuksia useisiin Marketing Finlandin jäsenorganisaatioihin, mutta välillisiä vaikutuksia lähes kaikkiin.
Sankariansa-kirjan kirjoittaja ja paremman mainonnan matkasaarnaaja Thomas Kolster kertoo, miten mainostaja voi muuttaa maailmaa paremmaksi.
Kolme pohjoismaista sanomalehteä, Helsingin Sanomat, Dagens Nyheter ja Politiken alkaa julkaista venäjänkielisiä uutisia.
Kansainvälinen toimistoverkostomme EACA on julkaissut alustan, jonka kautta autetaan ukrainalaisia luovan alan tekijöitä ja länsimaisia yrityksiä kohtaamaan toisensa.
World Federation Advertisers (WFA) suosittaa jäsenistölleen markkinoinnin ja mainonnan keskeyttämistä Venäjällä.
Kyberturvallisuuskeskus ohjeistaa suomalaisia organisaatioita varautumaan häiriöihin ja vahvistamaan digitaalisten palvelujensa suojausta.
"Pohjoismaissa saamme nauttia jo nyt suhteellisen suuresta tasa-arvosta, ja toivon, että seuraava sukupolvi määrittelisi itseään vielä vähemmän sukupuolen kautta.”