Analytiikka viestinnän tukena
Kun informaatiovaikuttaminen puskee joka tuutista, tiedon seulontaan tarvitaan työkaluja ja ihmisviisautta, jotta kokonaisuudesta voi muodostaa oikean käsityksen ja tehdä sen pohjalta hyviä ratkaisuja.
Kun informaatiovaikuttaminen puskee joka tuutista, tiedon seulontaan tarvitaan työkaluja ja ihmisviisautta, jotta kokonaisuudesta voi muodostaa oikean käsityksen ja tehdä sen pohjalta hyviä ratkaisuja.
Lobbaus on ammattimaista ja suunnitelmallista toimintaa, jolla rakennetaan pitkäjänteisesti suhteita ja luottamusta esimerkiksi yritysten ja päättäjien välillä.
Blogi | "Neuvottelutie asiassa kuin asiassa johtaa useimmiten parempaan lopputulokseen kuin jatkuva riitely."
Marketing Finlandin koordinoima työryhmä julkisti tänään yrityksille ja yhteisöille tarkoitetun Ukraina-merkin, jonka ne saavat käyttöönsä Ukrainaa tai ukrainalaisia auttavasta teosta.
Blogi | "Tänä päivänä digitaalisilla alustoilla on yhä suurempi taloudellinen ja yhteiskunnallinen valta. Kuitenkaan niiden vastuut ja niitä koskevat säännöt eivät ole olleet täysin selvät."
Vaarassa ovat raha, maine, toimintakyky ja turvallisuus. Kyberturvallisuus kuuluu kaikille, mutta ensi sijassa se on johdon agenda.
Tuoreimmat lausunnot ottavat kantaa mm. henkilökuvan käyttöön, halventamiseen, lapsille sopimattomaan mainontaan sekä toistuvaan piittaamattomuuteen.
Britannian tiukentuva sääntely HFSS-tuoteryhmän mainonnalle (products high in fat, sugar and salt) lykkääntyy vuodella.
Puolet suomalaismainostajista on jo nähnyt negatiivisia vaikutuksia verkkomainontaansa sillä, että selaimet estävät kolmannen osapuolen evästeiden käytön.