Viestintä kriisien keskellä
Pahimmillaan kriisi vahingoittaa organisaation mainetta, brändiä, kuluttajien ja muiden sidosryhmien luottamusta, taloutta ja liikesuhteita.
Pahimmillaan kriisi vahingoittaa organisaation mainetta, brändiä, kuluttajien ja muiden sidosryhmien luottamusta, taloutta ja liikesuhteita.
Tuoreimmat lausunnot ottavat kantaa mm. tuotteen nimeämiseen, syrjintään sekä toisen järjestön toiminimen tai tunnuksen oikeudettomaan käyttöön markkinoinnissa.
Blogi | "Yhteisöllisyyden ylivoimaa ovat ympäri maailmaa vahvistaneet kaikki ukrainalaisten auttamiseen osallistuneet ihmiset."
Finnish Comms Awards uudisti kilpailun kategoriat vastaamaan ammattimaisen viestintäkonsultoinnin palvelutarjontaa ja -kysyntää. Ilmoittautuminen kilpailuun avataan 11.8.2022.
Viestintäkanavien määrä on räjähtänyt. Asiat tapahtuvat entistä nopeammin ja voivat eskaloitua kriisiksi. Yritysten on oltava hereillä ja seurattava tiiviimmin, mitä heistä viestitään perinteisessä ja sosiaalisessa mediassa.
Mustin ja Mirrin markkinointipäällikkö KTM Eveliina Rantahalvari sai työuransa alussa usein ohjeita siitä, millainen ulkomuoto tai asenne loisi uskottavuutta.
Mitä kuuluu? -kampanjalla haluttiin puhutella suurta yleisöä ja viestiä, että mielenterveydestä voi ja pitää puhua.
Kolme menestyscasea: Brunnen Communications & Ähtäri Zoo | Netprofile & Visma Enterprise | Avidly & Kouvolan Lakritsi
"Avoimuus uudelle on neurotieteen mukaan ratkaisevin luovuustekijä. Se on meistä myös ratkaisu pandemian jälkeisen, kaikille toimivan yrityskulttuurin luomiseen."