Mainonnan eettisen neuvoston uusimmat lausunnot
Tuoreimmat lausunnot ottavat kantaa mm. kuvien käyttöön sekä mainonnan tunnistettavuuteen Instagramissa.
Tuoreimmat lausunnot ottavat kantaa mm. kuvien käyttöön sekä mainonnan tunnistettavuuteen Instagramissa.
Ilmoittautuminen kilpailuun avataan 19.9.2022 ja kilpailutöitä otetaan vastaan 3.11.2022 saakka.
Tuore LIONS Creativity Report 2022 kertoo mitä tarvitaan maailman parhaiden töiden toteuttamiseen sekä listaa parhaat luovat yritykset ja ihmiset.
Vuoden markkinoijan haku on alkanut. Tuomaristossa on tänä vuonna myös Marketing Finlandin Riikka-Maria Lemminki.
Tuoreimmat lausunnot ottavat kantaa mm. lapsille ja nuorille kohdistettuun mainontaan sekä mainonnan tunnistettavuuteen Instagramissa ja Facebookissa.
Blogi | Brändiä positiiviseen suuntaan rakentava ja tuloksiin johtava sisältöstrategia ottaa huomioon jo alusta pitäen brändin tavoitteet, kohderyhmät ja ostopolut.
Pohjoismaiden suurin markkinointiviestintätutkimus Vuoden Toimisto 2023 -tutkimus käynnistyy 20. syyskuuta.
Kuluttaja-asiamies on lähettänyt elinkeinoelämän järjestöille toiveen ohjeistaa jäseniään noudattamaan kuluttajasuojalain mukaista ympäristömarkkinointia.
Taloustutkimuksen Brändien arvostus -tutkimuksessa kärkeen sijoittui jälleen Fiskars.