Superson toteutti Amazon Prime Videon brändikampanjan 450 miljoonan kuluttajan markkinalle
Superson suunnitteli ja toteutti Amazon Prime Videolle brändikampanjan 450 miljoonan kuluttajan yleisölle Kaakkois-Aasiassa.
Superson suunnitteli ja toteutti Amazon Prime Videolle brändikampanjan 450 miljoonan kuluttajan yleisölle Kaakkois-Aasiassa.
Useita suomalaistöitä palkittiin arvostetussa Art Directors Club of Europe -kilpailussa.
Virtuaalinen Musti-koira viettää aattoiltansa Musiikkitalon suurella ulkonäytöllä, johon asennettu desibelimittari rekisteröi lähellä räjähtävien rakettien paukkeen.
Ollakko vain lastu lainehilla ja virrassa selviytyjä vai aktiivinen tulevaisuuden muokkaaja? Markkinoinnin vaikuttavuudella saa ohjat omiin käsiinsä.
Hyvää näkyvyyttä ja erinomaisia liidejä. Ammattilaiset kertovat, mikä median kanssa työskennellessä toimii ja mikä ei.
Toiselle tuomarointikierrokselle pääsi yhteensä 20 markkinointityötä, joista seitsemän työtä on ehdolla useammassa kategoriassa.
Tietoevryn vastuullisuusstrategiassa linjattiin tavoitteeksi nostaa naisten osuus henkilöstöstä 50 prosenttiin vuoteen 2030 mennessä. Palkittu DEI-viestintätyö tuottaa tuloksia.
Parannettavaa on muun muassa johdon omassa viestintäosaamisessa, viestintä- ja vuorovaikutustaitojen kehittämisessä sekä viestinnän vaikuttavuuden mittaamisessa.
TBWA-ketju palkittiin maailmanlaajuisesti Adweekin “Global Agency of the Year 2022” -tunnustuksella. TBWA\Helsinki sai raadilta erityismaininnan.