Adweekin ”Global Agency of the Year 2022”: TBWA\Helsingille erityismaininta
TBWA-ketju palkittiin maailmanlaajuisesti Adweekin “Global Agency of the Year 2022” -tunnustuksella. TBWA\Helsinki sai raadilta erityismaininnan.
TBWA-ketju palkittiin maailmanlaajuisesti Adweekin “Global Agency of the Year 2022” -tunnustuksella. TBWA\Helsinki sai raadilta erityismaininnan.
Eurobest-kilpailun Grand Prix -palkinnot jaettiin tänään. Samalla julkaistiin raportti vuoden voittajatöistä sekä mm. parhaiden toimistojen ranking-listaukset.
Markkinoinnilla on suuri valta ja vastuu naiskuvasta. Muutoksesta hyötyvät myös miehet.
Markkinointia pelien kautta voi tehdä myös kustannustehokkaasti, ja mahdollisuuksia löytyy kaiken kokoisille yrityksille.
Maailma ja kuluttajat sen mukana ovat muuttuneet. Nopeasti, kenties pysyvästi. Markkinoijat ovat uuden tilanteen edessä. Mille tiedolle perustaa insight – näkemys tulevasta?
Suomessa yritysten ja liikunnan yhteistyöllä on pitkät perinteet, ja yritysten antaman tuen merkitys on tärkeä valtion tuen laskiessa.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa mm. somen piilomainontaan ja lapsille sopimattomaan mainontaan.
Tuore WFA:n selvitys kertoo, että toimistot kokevat palautteen antamisen asiakkaalle aiempaa helpommaksi.
Porin uniikki tapa toteuttaa kuntamarkkinointia on ansainnut sille satojatuhansia tykkäyksiä, valtavasti somepöhinää ja parin miljoonan euron edestä ansaittua mainostilaa.