TikTok esittelee uusia ruutuaikarajoituksia teineille
TikTok kertoo blogissaan asettaneensa oletusarvoisen 60 minuutin ruutuaikarajan 13-17-vuotiaille käyttäjille.
TikTok kertoo blogissaan asettaneensa oletusarvoisen 60 minuutin ruutuaikarajan 13-17-vuotiaille käyttäjille.
Valio nousee takaisin ykköseksi, kun kuluttajat arvioivat brändien kestävyys- ja vastuullisuustyötä Suomessa. Viime vuoden voittaja, Elovena, sijoittuu kolmanneksi ja S-Ryhmä nousee toiseksi.
Brändin takana | Yliopiston Apteekki on Helsingin yliopiston omistama apteekkikonserni ja sen tuotot ohjataan takaisin yhteiskuntaan. Brändiä on rakennettu vuodesta 1755 lähtien.
Tänä keväänä EU:n komissiolta odotetaan ehdotusta uudesta viherpesudirektiivistä, jonka myötä markkinoinnissa esitetyt ympäristöväittämät tulevat säännellyiksi aiempaa tarkemmin.
Tavoitteena on parantaa internetin käyttäjien turvallisuutta ja vähentää heidän altistumistaan haitallisille sisällöille.
Juuri käynnistyneen Golden Drum -kilpailun Creative Business Excellence -tuomaristoon on valittu Sherpan toimitusjohtaja Elina Bono.
Golden Drum International Festival of Creativity tarjoaa edun Marketing Finlandin jäsenille.
Anna Salmi ajatteli nuorena asettuvansa rahoitusalalle ja siellä kävikin, mutta työelämällä oli hänelle muita suunnitelmia.
Tutkimus selvittää markkinoinnin ja viestinnän parissa työskentelevien kokemuksia työelämässä.