Google tuo tekoälyä hyödyntävän kampanjatyökalun
Google aikoo tuoda tänä vuonna generatiivisen tekoälyn työkalun, jonka avulla mainostajat voivat syöttää luovia elementtejä ja tuottaa räätälöityjä kampanjoita.
Google aikoo tuoda tänä vuonna generatiivisen tekoälyn työkalun, jonka avulla mainostajat voivat syöttää luovia elementtejä ja tuottaa räätälöityjä kampanjoita.
Tuore kyselytutkimus kertoo, että selkeä enemmistö vastaajista (62 %) uskoo AI:n säästävän työaikaa ja resursseja.
Keskuskauppakamarin Vuoden brändi -palkinnon sai Genelec Oy, joka on vuonna 1978 perustettu kaiutinjärjestelmiä valmistava perheyritys. Genelec palkittiin Keskuskauppakamarin Suuri brändipäivä -tilaisuudessa.
Pohjoismaisen YouTube Works Awardsin finalistien joukossa on Suomesta Nord DDB:n ja McDonald’sin "Yhdemmäisyys kuuluu kaikille" -kampanja.
Meta antaa jatkossa mainostajille kontrollin siihen, millaisen sisällön vieressä heidän mainoksensa näkyy Instagramin ja Facebookin syötteissä.
Britannian tietosuojaviranomainen määräsi TikTokille 12,7 miljoonan punnan sakot yleisen tietosuoja-asetuksen rikkomuksista.
Kaikkiaan 39 tuomaria 23 maasta ympäri maailmaa arvioivat festivaalitöitä viidessä kansainvälisessä tiimissä. KIAF-tuomaristojen jäseninä on johtavien kansainvälisten mainostoimistojen luovia ja taiteellisia johtajia sekä suunnittelijoita.
Esittelyssä kolme Effie Awards Finlandissa palkittua kampanjaa: Wörks & K-Market | Reaktor Creative & Oda | Avidly & Saka Finland.
Vastuullisuusasiat ovat olleet Citycon Oyj:n henkilöstöstrategian ytimessä jo pitkään. Chief Information Officer Kirsi Simola-Laaksonen kertoo, miten tämä näkyy konkreettisesti jokaisen työntekijän arjessa.