Näin tekoäly muuttaa markkinointia ja viestintää
Tekoälyn uskotaan muuttavan markkinoinnin ja viestinnän toimialaa jopa enemmän kuin digitalisaatio. Kysyimme alan johtavilta asiantuntijoilta, mikä muuttuu.
Tekoälyn uskotaan muuttavan markkinoinnin ja viestinnän toimialaa jopa enemmän kuin digitalisaatio. Kysyimme alan johtavilta asiantuntijoilta, mikä muuttuu.
Kuuki Marketing Lab ja Imager ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jossa Kuukille siirtyvät Imager oy:n asiakkuudet, sopimukset ja palkattu henkilöstö.
WFA on julkaissut Global Media Charter 3.0 -asiakirjan, joka pohjautuu bränditurvallisuudessa, ostotoiminnan läpinäkyvyydessä ja mittauksessa ensimmäisen Media Charterin jälkeen tapahtuneeseen kehitykseen.
"We should remind the advertising community how advertising can be a powerful force for change, as well as support and reward those who are already making the world a better place through socially oriented communications."
Kaiun Annikka Koivu on tänä vuonna kilpailun ainoa suomalaistuomari ja tuomaroi shortlistasarjassa Health & Wellness Lions.
Tuoreen Sustainable Marketing 2030 -tutkimuksen mukaan markkinoinnin vastuullisuus ei kehity vielä riittävän nopeasti, mutta yritysten valmius muutokseen on selvästi kasvussa.
EACA ja VoxComm kehottavat kiinnittämään huomiota alan pitkiin maksuehtoihin ja niiden vahingollisiin vaikutuksiin.
Suomen lupaavimmat nuoret markkinoinnin ja viestinnän osaajat on palkittu 30-vuotiaille ja sitä nuoremmille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatussa Young Lions Finland -suunnittelukilpailussa.
Grafian Vuoden Huiput 2022 -kilpailun palkinnot jaettiin 20.4.2023 gaalassa. Kilpailun Grand Prix’n voitti Staartin Porin kaupungille suunnittelema "Porisuhde".