AI – markkinoinnin ja viestinnän uusi aika
Toukokuun MRKTNG käsittelee tekoälyä erityisesti markkinoinnin ja viestinnän näkökulmasta: uudet mahdollisuudet ja uhkakuvat, työkalut, vaikutukset työelämään, tekijänoikeudet, vastuullisuus...
Toukokuun MRKTNG käsittelee tekoälyä erityisesti markkinoinnin ja viestinnän näkökulmasta: uudet mahdollisuudet ja uhkakuvat, työkalut, vaikutukset työelämään, tekijänoikeudet, vastuullisuus...
Google tuo mainontaan uusia tekoälyominaisuuksia – Google Ads tarjoaa jatkossa keskustelullisen kokemuksen.
Lähes puolet mainostajista uskoo, että oman datan käyttöönotto on lupaavin ratkaisu Googlen evästeiden poistumiseen, kertoo DoubleVerifyn tuore selvitys.
Eurooppalaisten käyttäjien tietoja on voinut päätyä GDPR:n vastaisesti Yhdysvaltain tiedusteluviranomaisille.
Meta tiedottaa EU:n Digital Services Act (DSA) -sääntelyvaatimusten edellyttämistä muutoksista Facebook- ja Instagram-mainonnassa.
Oli odotettua, että Amazon haluaa hypätä generatiivisen tekoälyn kelkkaan, erityisesti kun myös Google testaa tapoja sisällyttää teknologiaa omaan ostokokemukseensa.
Voivatko brändit luoda kasvua ja olla samalla osa ratkaisua kestävän tulevaisuuden rakentamisessa?
Vuoden 2023 Nordic YouTube Works Awards -kisassa Unisport nappasi mm. kisan Grand Prix Award -palkinnon.
Helsingin Sanomat kertoi tänään maailman lehdistönvapauden päivänä Counter-Strike peliin toteutetusta salahuoneesta, jossa on todellisia sotauutisia mm. Ukrainan siviilikohteiden pommituksista ja muista sotarikoksista.